Всього матеріалів в каталозі: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Музично-естетичне виховання посідає важливе місце у формування особистості дитини. Займаючись музикою, образотворчим мистецтвом чи іншим видом творчості, дитина приділяє даному заняттю більше уваги, аніж розвагам, які притаманні більшості дітей. Якщо змалечку дитина почала розвивати здібності до музики (в чому посприяли батьки), то вона має шанс удосконалювати їх в подальшому житті. А в цьому головними постановниками повинні бути батьки та педагоги, які дають їй шлях у майбутнє. |
Спів – один з видів колективної виконавської діяльності. Воно сприяє розвитку співочої культури дітей, їх загальним і музичному розвитку, вихованню духовного світу, становленню їх світогляду, формуванню майбутньої особистості. Рішення завдань музичного виховання можливе лише за умови досягнення дітьми художнього виконання музичного твору. Виразне виконання творів має бути емоційним, в ньому повинна відчуватися глибина розуміння музичної освіти. Тому виразне виконання вимагає оволодіння вокальними навичками і вміннями. |
До вашої уваги пропонуються виступи на конкурсах, концертах, фестивалях, святах річного циклу. |
Скептик скаже: «Музика – це вид мистецтва, а ним ситий не будеш». Але я вважаю, що саме мистецтво робить життя людини наповненим, багатозвучним, різнокольоровим. Музика, як один із видів мистецтва, збагачує світ людини барвами, емоціями |
І все таки головною творчою діяльністю на уроці музичного мистецтва є спів. Саме пісня служить основним виконавським матеріалом на уроці. Колективна форма співочого виконавства володіє величезними можливостями. Це і розвиток музичних здібностей , і формування вокально-хорових навичок, підготовка справжніх цінителів музики, і, нарешті виховання кращих людських якостей. Хоровий спів благотворно позначається і на фізичному стані співаючих. |
У цій статті йдеться про роль музики у житті людини. |
Головні завдання та принципи навчання дітей співу. |
Методи розучування пісні на заняттях вокального гуртка. |
У цій статті йдеться про підбір репертуару керівником вокального гуртка. |
Цінність музичного виховання у формуванні всебічно розвиненої дитини. |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|