Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » Каталог статей » Реєстрація » ВхідСубота
18.05.2024
10:16
Головна » Статті » Мої статті

План-конспект заняття вокального гуртка «Козачата»

План-конспект заняття  вокального гуртка «Козачок»

(керівник гуртка Москаленко Л.А.) 

Тема. Робота над творами "Вкраїни дочка чарівна", сл. та муз. Л. Кизименко-Непопушевої та акапельним твором "Сурми за горою" сл. Л.Москвича, муз. М.Ведмедері.

Мета: розкрити характер та зміст творів. Увага на ансамблевий та чисто інтонаційний спів. Динамічний план в акапельному творі.

 

Форми роботи:

1. Розігрів голосового апарату.

2. Вправи для дихання.

3. Вправи для дикції та артикуляції. Скоромовки.

4. Робота над ритмом.

5. Закріплення музичної грамоти. Акорди на слух.

6. Гра на розвиток слуху, фіксацію уваги на висоту звуку та її ансамблевий спів.

7. Робота над вокально-ансамблевими творами.

8. Підсумки уроку.

9. Домашнє завдання.

Хід заняття.

І. Організаційний момент

ІІ. Вправи для розігрівання голосового апарату. Обов'язкове включення вправ для співу з закритим ротом. (до-мі-соль-мі-до)

Спів на склади льо… мі… ма… мо… му…

Слідкувати за тим, щоб діти виконували вправи на Р без форсування звуку.

Спів мажорної гами (до-ре-мі-фа-соль-ля-сі-до) в висхідному та низхідному русі на звуки  у   а   ,  о    і

Маючи на меті розширення голосового діапазону, діти виконують вправи з подальшим транспонуванням на один тон вгору (у висхідному русі).

ІІІ. Для чіткої дикції та вірної артикуляції звуку слід попрацювати зі скоромовками в різних темпах, а також співочими вправами, наприклад: "Ось іду я вгору, ось біжу я вниз" на лігато , на нонлігато .

ІУ. Робота над ритмом – це невід'ємна частина кожного заняття. Ця робота організовує дитячу зосередженість та розвиває музичні здібності.

(Керівник задає ритм, а діти його повторюють на відбивання ритмічного малюнку). Також доцільним являється в роботі з ритмом спів ритмічної вправи. Наприклад: "Мишко та лялька".

У. Обов'язково відвести хвилин 5-7 заняття для закріплення музичної грамоти, поповнити свій музичний словничок. Акорди мажорних та мінорних ладів на слух, поняття слова "акорд".

УІ. Гра на розвиток слуху, фіксацію уваги дітей на висоту звуку та його інтонацію – невід'ємна частина занять. "Відлуння" – вчитель задає звук, діти – відлуння його з чистим сприйняттям висоти інтонації.

УІІ. Робота над вокально-ансамблевими творами. Зосередити увагу на акапельний твір, чисто інтонаційне виконання, штрих голосоведіння. Доцільність акапельного співу. Спів за тактами та за фразами.

УІІІ. Підсумки уроку. Усі побажання і зауваження обговорити з дітьми.

ІХ. Домашнє завдання.

Вивчити слова пісень. Попрацювати над диханням. Поповнити музичний словничок. Закріплення теми "Акорд".

 

Категорія: Мої статті | Додав: RBDUT (26.01.2015)
Переглядів: 3670 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [12]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Друзі сайту
  • Полтавський РБДЮТ
  • Гурткова робота РБДЮТ
  • Гурток "Сузір'я"
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz